常態行動心理学者の瀬木と申します。 ”常態行動”とは人間が普段、無意識的に行っている行動の事。 例えば朝起きて歯を磨き朝食を食べ、仕事をして、昼食を食べ、仕事再開し、帰宅、夕飯食べて、歯を磨いて寝るという一連の行動形態の事を指しています。 その”日常生活の無意識行動”の中に実は様々な問題が内包されている事に多くの方は気付いておられない。その諸問題を解決する為、何かと難しいと思われている心理学と言う分野を解り易く生活に根ざしたテーマを元に説明させていただきたいと思っています。
2015年3月23日月曜日
常態行動行動言語空間認識心理学について♪
本日のテーマは『常態行動言語空間認識心理学』について。
『常態行動言語空間認識心理学』とは我が4000を越えるoriginal psychological theoryの一つ。
その名の通り、言語を空間的認識により理解する物。
例えば先日も触れました『相手の立場に立って物事を考える』と言う事の非可逆性についてお話ししました。
この『相手の立場に立つ』と言う言葉を『常態行動言語空間認識心理学』的に解釈すると頭の中で自分を描きます。
次に相手を描きます。
相手を立たせます。
この相手を立たせると言うimageが相手の立ち位置です。
其処に自分を重ね合わせてみましょう。
空間的理解だとそれが不可能である事が理解出来ます。
相手が立っている場所は既に相手によって完全に占拠され他の存在の立ち入る隙はありません。
仮に相手の立ち位置から相手を退かせて自分がその立ち位置に立ったと想定します。
すると今度は相手の立ち位置から自分の立ち位置に代わりそれは『相手の立場』ではなく、『自分の立場』に変わります。
何度その行為を繰り返して見ても結果は同じです。
言語と言う物を文字認識で認識するのとImaging空間認識で認識するのとでは認識の違いが出てきます。
それが理解の幅を生みます。
私はなるべく相手と話をする際に私の言葉を空間的理解が叶うように説明します。
私が書く文章もなるべく平面的理解ではなく立体的理解が叶うようにします。
平面的理解だと縦横の二次元理解に留まりますがこれに幅を加えると三次元的理解になります。
我々の世界は二次元ではなく三次元です。
つまり理解も平面的理解ではなく立体的理解をするように相手に指導すると相手の理解力は格段に上がります。
実はこの方法は様々な場面で使えます。
例えば受験、例えば対人問題、例えばお金に関する事など。
汎ゆる場面で応用できて活用が可能な認識論です。
私はこの常態行動言語空間認識心理学を用いてこれから様々な問題解決に活かして行きたいと思います。
Taa isiokwu bụ banyere "nkịtị omume asụsụ gbasara ohere mmata akparamaagwa ." Onye nke mbụ psychological tiori m na-apụghị 4000 dị ka "nkịtị omume asụsụ gbasara ohere mmata akparamaagwa ." Dị ka aha na-egosi, a ga- aghọta spatially maara nke asụsụ. Ihe atụ, m na-ekwu banyere irreversibility ihe na-ekwu na ndị ọzọ ụbọchị na- metụrụ na " na-eche banyere ihe ndị guzo ọnọdụ nke ndị ọzọ ." Nke a bụ Bịaruo onwe gị na okwu ị na-ekwu , " na-eguzo ọnọdụ nke ndị ọzọ " na- akọwa kpọmkwem "nkịtị omume asụsụ gbasara ohere mmata akparamaagwa " isi. Mgbe ahụ, m ise iro. Agaghị m guzo iro. Image na-ekwu na -eguzo na- iro -eguzo ọnọdụ nke ndị ọzọ . Ka karịrị onwe gị ebe ahụ. Ị nwere ike ịghọta na ọ bụ gbasara ohere nghọta ọ gaghị ekwe omume . Ebe iro na-eguzo na- adịghị ama n'ụzọ zuru ezu ji ohere na itinye ndị ọzọ adị site ndị ọzọ . Ọ bụrụ na ị na -eguzo ọnọdụ nke ndị ọzọ ịdọrọ na iro iche na o guzo na guzo ọtọ. Mgbe ahụ kama site guzo ọnọdụ nke Ugbu a iro ka ya adade itie ọ bụghị " ọnọdụ nke ndị ọzọ ," ọ ga-agbanwe ka " ọkwá ya ." Results na- Lee Tinyegharịa ọtụtụ ugboro -eme bụ otu ihe. Dị iche nke ude ga-esi na -amata ihe na-asị asụsụ na Onyonyo gbasara ohere mmata na-aghọta na agwa ude . Ọ ga- ebili ka obosara nke nghọta. Aga m kọwaa ihe dị ka o kwere omume -emezu gbasara ohere ịghọta okwu m mgbe ị na-agwa ndị ọzọ . Ikpe m dee iji hụ na ihe dị ka o kwere omume -emezu atọ akụkụ nghọta kama a ụgbọelu nghọta. Ọ ga-anọgide na -abụ onye ụgbọelu nghọta na abụọ akụkụ nghọta nke akụkụ ị ga , kama atọ akụkụ nghọta Ọ bụrụ na ị na-eme ka obosara a. Ụwa anyị bụ atọ akụkụ kama abụọ- akụkụ . Nke a pụtara na ịghọta nke nghọta na- mgbe ị na nduzi ndị ọzọ atọ akụkụ nghọta kama a ụgbọelu nghọta iro na-aga n'ike n'ike. N'ezie usoro a m nwere ike iji dị iche iche mere . Ka ihe atụ udomo oro , n'ihi na ihe atụ interpersonal nsogbu , ndị dị ka ndị metụtara ego. Bụ epistemology na nwere ike tinye n'ọrụ na-enwe ike itinye na pan rụrụ idaha. Ga-amasị m na-aga -uru n'ọdịnihu dị iche iche nke idozi nsogbu na iji nkịtị omume asụsụ gbasara ohere mmata akparamaagwa.
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿