常態行動心理学者の瀬木と申します。 ”常態行動”とは人間が普段、無意識的に行っている行動の事。 例えば朝起きて歯を磨き朝食を食べ、仕事をして、昼食を食べ、仕事再開し、帰宅、夕飯食べて、歯を磨いて寝るという一連の行動形態の事を指しています。 その”日常生活の無意識行動”の中に実は様々な問題が内包されている事に多くの方は気付いておられない。その諸問題を解決する為、何かと難しいと思われている心理学と言う分野を解り易く生活に根ざしたテーマを元に説明させていただきたいと思っています。
2015年9月1日火曜日
学を獲る事に対する常態行動心理学的解釈について♪
本日のテーマは『学を獲る事に対する常態行動心理学的解釈』について。
『馬鹿は嫌い』『学の無い人間は嫌い』と公言して憚らず40数年が過ぎました。
此処で言う馬鹿とは学歴の無い方の事を指す言葉ではありません。
此処で言う学の無い人間とは学歴の無い方の事を指す言葉ではありません。
学歴は馬鹿でもつけられます。
学校に入って出るだけでよいのですから。
其が簡単に出来れば誰も苦労はしないとお怒りの方も居られるかも知れませんが残念ながら簡単なんです。
今は奨学金制度と言う経済的に学業を収める事が困難な人の為の制度があります。
学費免除のシステムもあります。
経済面で学を付けられないは今は理由の一つにはならない時代です。
入った後は本人の努力のみ。
努力を怠れば卒業が叶いません。
努力を惜しまねば卒業が叶います。
『学をつける』とは『学舎で学ぶ』に非ず。
『学をつける』とは『知を求める』事なり。
今の世の中起きてから寝るまで実に様々な場所で『学』は付けられます。
一番『学』を獲られる場所はどこでしょう?
学校?図書館?書店?何れも違います。
一番『学』を獲られる場所は人混みの中。
人々の会話の中にこそ『学』は隠れている。
書物は人の目に触れるまで時間を要する。
学校は指導者の嗜好性が学の質を落とす。
人混みの中の『学』は即時性がある。
人混みの中の『学』は偏りが少ない。
私の無限の『学』の獲得場所は人混みの中。
私の心理『学』理論構想場所は人混みの中。
つまり『学がない』は今は通用せず。
故に『学がない=学を求める気がない』となります。
中には生きる事に必死で学を修めている暇がないと言われる人もおられるがこれも誤り。
何故なら『学』無くして生きる事叶わずだからであります。
朝起きてから寝る迄頭を使わずに生きられますか?
顔を洗う、歯を磨く、服を着替える、ご飯を食べる、家を出る、目的地へ行く、作業をこなす、帰宅する、風呂に入る、ご飯を食べる、寝る。
この一日の大まかなroutineworkを見ても頭を使わずに出来る事は何一つ有りません。
つまり生きる事とは頭を使う事なのです。
そして頭を使う為には材料が要ります。
この材料に当たる部分が学なのです。
これで学が生きる為に必要である事はご理解が叶ったと思います。
私が言う『馬鹿は嫌い』『学が無い人間は嫌い』と言う意味もお判りになられたかと思います。
『馬鹿』や『学の無い人間』つまり『学ぶ意欲の無い人間』は『欲望』のみで動きます。
其処には『理性』とか『抑止』と言う言葉が存在しません。
するとどうなるのか?
己の欲を満たす為には手段を選ばない。
例え犯罪を犯し罪に問われても欲を満たす。
そういう人間が増えれば無法地帯となる。
『学』を修める事は『理性』や『抑止』そして『規範』を修める事になります。
すると其処に『知の蓄積』ができます。
これが『文化』となり『歴史』となります。
人の『歴史』とは即ち『知の記録』なのです。
本当に犯罪を抑止し平和で争いをなくす世界を作りたければ人を殺傷し人を力で捩じ伏せるのではなく知恵を与えて生産性を高めその人の存在価値を高める事こそ大切なのです。
国を富ます事も又、同じです。
本当に国を富ましたいと思うのならば他国に自衛隊を派遣して軍需利益で国を富ますのではなく多くの民に充分な知恵を授けてそれにより生産性を高める事の方がより生産的な富国となります。
今の国主に足りない物。
それは『学』です。
『生きる学』こそが一番欠落している。
これからの国主に求められる物。
それは『生きる学』を持つ者です。
私はこれからも私自身も同じく『生きる学』を得られる人でありたいと願い『生きる学』を持つ者を育てたいと思います。
今日も元気に頑張りましょう。
本日はエスペラント語で。
Hodiaŭ ekster laboro tago . Hodiaŭaj temo estas la " normala konduto psikologio interpretado por ĝi por akiri la lernejo . " " Idiot malamo ", " nenies kaliko malamas "憚Razz 40 jaroj pasis de profeso . Ĝi ne estas vorto rilatas al persono kun neniu eduka fono kaj malsaĝulo diri ĉi tie . Ĝi ne estas vorto rilatas al persono sen edukado kaj neniu el la lernejo menciitajn en ĉi tie .Instruado estos metita eĉ stultulo . Kaj ĉar ĝi povas nur lasi post eniri lernejon . 其ĝi eble iu ankaŭ estas hejmo al la lukto ne estas kun via kolero se eblas facile , sed mi estas simpla bedaŭrinde. Nun tie estas sistemo cxar estas malfacila persono al persvadi la ekonomia akademia diri ke stipendioj . Ankaŭ ekzistas numerplato sendevigon sistemo . Ne kun lernejo en la ekonomio edroj estas la aĝo kiu ne devas esti unu el la kialoj nun .Post eniri la nura fortostreĉo de la persono . Gradeco ne realiĝis , se ni malsukcesos la penado . Diplomiĝo venos vera Mi devas indulgi penado . Non - Zu Al La frazo " starigis la lernejon " , " lerni en Campus " . Per " metis la lernejon " , "akiri la scio" kaj ke Nari . " Lernejo " povas esti metita en multaj , diversaj lokoj ĝis dormo okazas nun en la mondo . Bona loko por doni " lernejo " Where'd ? Lernejo ? Biblioteko ? Librejo ? Ambaŭ la diferenco . Inter la amaso bona loko por doni " lernejo " estas . Nur en la konversacio de la popolo " akademia " estas kaŝita.Libro prenas tempon por tuŝi al la homa okulo . Lernejo palatability gvidantoj faligi la kvalito de la lernejo . " Akademia " en la amaso estas tujeco . En la homamaso , " akademia " havas malpli emo . Inter la amaso de mia senfina akiraĵo loko de " akademia " estas . Inter la amaso mia psikologio " akademia " teorio koncepto situon . Alivorte , "neniu lernejo " estas ne - klaso nun . Sekve ĝi fariĝas " ne intencas akiri la lernejo ne estas = lernejo " .Ankaŭ estas , sed tio estas ankaŭ eraro personon kiu diras ke ne estas tempo por esti renkontinta despere lernejo esti vivi . Ĝi estas ĉar ĝi ne realiĝis vivi forigante kial se " akademia " . Ĉu vi loĝas sen kapo ĝis dormo okazas matene ? Lavu vian vizaĝon , brosu viajn dentojn , ŝanĝi onies vestojn manĝi rizon , forlasi hejmon , iru al la celloko , kaj fari laboron , iru hejmen , preni banon , manĝi rizon , enlitiĝu . Ĝi ne havas nenion kiu povas esti sen kapo eĉ se ĝi vidas malglata routinework de tiu tago .Estas tio kaj ĝi estas kion mi uzas mian kapon vivi . Kaj ni bezonas la materialo por uzi vian kapon . Portion responda al tiu materialo estas la lernejo . Nun ke ĝi estas necesa por la lernejo por vivi , mi pensas ke estas prudento realiĝis . Mi diras " stulta malamo , " " homa Manabu ne ekzistas malamo , " mi opinias , se ne estus al signifi ankaŭ povas vidi diri. " Idiot " kaj " nenies lernejo " aŭ " lernu sen homa motivita " kuras sur nur la " deziro " . En tiu loko ne ekzistas vortoj referita kiel " kialo " aŭ " malinstigadon " .Kio okazas do? Ni ne elektos la rimedojn por renkonti la sia avareco . Eĉ se kunvenas povas esti akuzita de la krimo vi faris krimon . Speco de persono iĝas senleĝa areo la pli . Ke kultivi la " akademia " kultivis la " kialo " kaj " malinstigadon " kaj "Kodo de Konduto " . Tiam vi povas " amasiĝo de scio" al tiu loko . Tiu estas la " kulturo " kaj " historio " . Kaj Mi " registrado de scio" kaj " historio " aŭ de personoj .Estas ĝuste kio estas grava por plibonigi la ekzisto valoron de la persono por pliigi la productividad de donanta saĝeco anstataŭ tordi onies brako en la mortigo devigi la homojn la popolo se vi volas krei mondon por forigi la paca batalo estas vere malinstigi krimon . Ĝi ankaŭ esti riĉigita la lando , ĉi tiu estas la sama . Vere pli produktiva estas pli de tiu pliigi produktiveco de ĝi donacis sufiĉan saĝon por multaj de la personoj prefere ol riĉigi la landon en la militajn gajnojn per ekspedado la Fortoj de Memdefendo al aliaj landoj Se vi volas riĉigi la lando Aĵo kiu ne sufiĉas en hodiaŭa Kokushu . Ĝi estas " akademia " . " Vivanta lernejo " kio mankas plej. Kio estas postulita en la venontaj KokMi ŝatus kreski persono kun "live lernejo " volas deziri homan akiritaj de nun mi mem "viva lernejo " . Ni faros nian eblon por sana hodiaŭ . Hodiaŭ kaj en Esperanto .ushu . Estas tiuj kiuj havas " vivan lernejo " .
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿