常態行動心理学者の瀬木と申します。 ”常態行動”とは人間が普段、無意識的に行っている行動の事。 例えば朝起きて歯を磨き朝食を食べ、仕事をして、昼食を食べ、仕事再開し、帰宅、夕飯食べて、歯を磨いて寝るという一連の行動形態の事を指しています。 その”日常生活の無意識行動”の中に実は様々な問題が内包されている事に多くの方は気付いておられない。その諸問題を解決する為、何かと難しいと思われている心理学と言う分野を解り易く生活に根ざしたテーマを元に説明させていただきたいと思っています。
2015年6月23日火曜日
感情の伝播性と精神的慣性の法則に対する常態行動心理学的解釈について♪
本日のテーマは『感情の伝播性と精神的慣性の法則に対する常態行動心理学的解釈』について♪
感情には伝播性があります。
それは同じ場を持てば持つほど強化します。
仮に貴女と貴女が愛する人が心通じ同じ場を持っていたとします。
するとその場に居る他の人は自らの属する場に異質性を感じます。
これは物理的空間における異質性に同じ。
いつものグループの中に見知らぬ人が入る。
それだけでグループの均衡は破れます。
グループの緊張は高まりそれが伝搬する。
場の共有者が自分ではなく第三者に気持ちが向いている事を察知したとします。
男女共に家庭を持つ事は日本ではステイタスの一つとされています。
よく独身男性に早く身を固めて落ち着けと言われるのがその理由。
実際は全く浮わついてなくても日本では夫婦という形に或いは子供を含めた家族という形に安定性を求める傾向が未だ根強く残っています。
それは日本古来の家制度が形を変えて物理的でも制度的でもなく精神的に脈々と受け継がれ現代に残存している事に起因しています。
女性に関しては既に言わずもがなです。
自らの属する場に自らとは違う存在が精神的にありそれが場の均衡を崩していると知った時、人はどうするか?
本来ならばその空間自体を見直し自らの行動に誤りがないかを振り返るのが常識的です。
然れど日本人は其れをしない。
ではどうするか?
法的措置にてその存在を追い出す。
或いは精神的に追い詰めて其れを追い出す。
何れにしても自らの行動を省みる事はしません。
何故なら自らの行動を省みる事が可能な人はそのような場を最初から作らないからです。
慣性の法則は物理的法則のみに非ず。
慣性の法則は精神的法則にも適用可能。
一度離れてしまった物はより離れていく。
一度結ばれた物はより引き合っていく。
人の口に戸は立てられません。
人の心にブレーキは掛けられません。
大事な事は慣性の法則適用前に対処する事。
何より個人の持つ多面性を理解する事。
日本人的枠に配偶者を嵌めぬ事。
只管愛し抜く事。
私はこれを10年以上守っています。
それが夫婦円満の秘訣と心得ます。
今日も元気に頑張りましょう。
本日はアゼルバイジャン語で。
Iş günü kənarda gün. Bu gün mövzu haqqında ♪ hissləri bir təbliğat var ki, "duyğu ruhi inertia təbliği hüquq normal davranış psixoloji şərhi". Eyni yerdə edə, əgər kimi güclənəcək. Bir şəxs xanım və xanım mənə sevgi Əgər ürək vasitəsilə eyni yerdə var. Sonra yerdə digər insanlar öz cinsinə yerdə müxtəlifliliyi hiss edirəm. Bu fiziki məkanda heterogenliyi üçün eynidir. Stranger adi qrup olur. Yalnız mən cırmaq edəcək qrupun balans. Qrupun gərginlik bu təbliğ artır. Yer Sharer üzlərini daha çox üçüncü tərəfə hiss ki, dərk etmək lazımdır ki. Kişilər və həm də qadınlar üçün bir ev olan Yaponiyada statusu biri olmuşdur. Sakitləşdirmək üçün və erkən bir kişi özünü bərkimək deyilir səbəb də. Əslində hələ köklü meyl şəklində və ya Tsuite bütün 浮 Wa olmadan Yaponiya evli cütlüklərin uşaqları, o cümlədən bir ailə şəklində sabitliyi axtarmaq var. Bu, qədim ailə sistemi Yaponiya əqli aşağı təhvil qalan olması üçün də hər hansı bir fiziki olmadan müxtəlif formada institusional müasir. Artıq qadınlara münasibətdə tək qoy edir. Indiki özlərini müxtəlif cins öz yerində əqli oyun balans var qırılma bilirdim ki, insanlar nə etməli? Bu özünü boşluğa nəzərdən öz hərəkətləri heç bir səhv var, əgər orijinal əgər geri baxmaq ki, ümumi mənada deyil. Təbii Re və s. Japanese bunu etmir. Nə etmək? Biz hüquqi fəaliyyət ilə varlığını qovmaq. Və ya əqli köşeli onu xaric etmək lazımdır. Bu halda davranışlarını əks etdirmək üçün cəhd deyil. öz davranışı əks etdirir və çünki əvvəldən belə bir yer etdi bilməzlər. Ətalət hüququnun yalnız fiziki qanunlara Zu qeyri. Ətalət Hüquq də ruhi qanun tətbiq edilir. Things bir dəfə üz uzaq getmək etdik. Bağlı hər şeyi getmək bir daha bir-birinə cəlb. No ağız insanların qapısını ucaldılmış. Bu insanların şüurunda əyləc tətbiq olunmayacaq. Əhəmiyyətli olan ətalət qanunu tətbiq əvvəl ilə məşğul. Bütün yuxarıda fərdi ilə çox yönlü anlamaq üçün. Ki Japanese şəkildə çərçivəsində bir həyat yoldaşı ilə təchiz deyil. Ki, Nuku yalnız boru sevirəm. Bu 10 ildən çox müdafiə. Mən bilik və ailə harmoniya gizli deyiləm. Həmçinin sağlam gün üçün əlimizdən gələni edək. Bu gün Azərbaycan ilə.
登録:
コメントの投稿 (Atom)
0 件のコメント:
コメントを投稿