2015年7月15日水曜日

can do harassmentに対する常態行動心理学的苛め対策について♪

本日のテーマは『can do Harassmentに見る常態行動心理学的苛め対策』について。 私は幼少の頃、二階から同級生が階段を上がってこいと言われる事が何より嫌だった。 車イスの身では階段を上がる事は叶わない。 自分が出来る事をそれを出来ない人間に強要したり自慢する事は立派なHarassmentである。 実は苛めの根本はこのcan do Harassmentである場合がとても大きい。 自分が出来る事全て人が出来る訳ではない。 人が出来る事全て自分が出来る訳ではない。 出来る人間と出来ない人間がいる。 だからこそ出来る事を人は精一杯努力する。 皆が皆、出来る事と出来ない事が同じなら人は努力をせず進化進歩しなかったであろう。 我が元にも私が嘗て幼少期に味わったのと同種の屈辱を味わう者が多く来訪される。 しかも子供ならまだしもいい年をした大人がである。情けないの一言に尽きる。 そういう人間には私はきついお灸を据える。 先に述べた通り人には向き不向きがある。 つまり出来る事と出来ない事がある。 人を揶揄し人を差別する人間にも必ず出来ない事は存在する。 そしてその中に苛められる側が得意とする物も必ず存在する。 多くの『can do harassment』を行う人の多くはこの『己が不得意とする所を得意とする人間に対する畏怖の念』がこの行動を行わせるというのが苛めに対する分析結果である。 そしてそれはかなりの高い確率で的中する。 勿論同胞にはそれを教えそれを特訓させる。 そしてそれをさりげなく苛める側に示す。 さも、貴方もできますよね?といわぬばかりに。 当然相手は顔を青ざめその場を後にする。 其処を呼び止め敢えて師事を仰ぐ。 当然相手は逃げようとするが逃がさない。 最後に詫びを入れる直前に相手を解放する。 詫びを入れさせてはいけない、意味がない。 その事により苛めていた相手への苦手意識を植え付ける。そして類似的行動を畳み込みで相手へ示す。 遂には相手は戦意を喪失し静かに立ち去る。 そして二度と苛めよう等と思わなくなる。 これは昨今世間を賑わせる苛め問題解決の糸口ともなる。 実際多くの学校カウンセラーや学校関係者からご依頼を受け苛め問題を解決に導いてきた。 私はこれからもこの方法で多くの苛め問題解決へ向けて努力していく所存である。 今日も元気に頑張りましょう。 本日はエスペラント語で。 Hodiaŭa temo estas la " normala konduto psikologia intimidación mezuroj vidi al povas fari persekutadas " .Mi infanaĝo , lernantoj el la dua etaĝo estis estas ĉefe malamas ke laŭdire Supreniru la ŝtuparon . Estas nenia konkuranto iri supren la ŝtuparon en la korpo de la aŭto seĝo . Estas estimindaj Harassment esti fieraj aŭ devigitaj al homoj ne povas esti tio , ke li povas esti. Fakte , la radiko de la intimidación estas tre granda , se oni nun povas fari persekutadas . Yourself tio ne signifas , ke homoj povas esti ĉiuj eblu . Ĉiuj homoj povas esti ke ne , ke mi povas. Ekzistas homoj ke ne povas esti la homo. Al Tial vi povas tiun personon esti mia plej bona penado . Ĉiuj estas ĉiu, se la afero ne povas estas la sama kiu povas esti la homo ne evoluis progreso sen penado .Mi estos iam viziti multajn gustumis en infanaĝo kaj tiuj kiuj ĝuas la humiligo de la sama afabla al miaj originalaj . Plie , ĝi estas la adoltoj kiuj la Madashimo bona jaro se idoj . Ĝi elfluas al la mizera de la vorto . Speco de persono al mi meti streĉan moxibustión . La strato kiu estis menciita pli frue estas direkto neuzebla. Tio signifas ke estas aĵoj kiuj ne povas esti ebla ke la . Homaj estuloj ke vi ne povas ĉiam esti por diskriminacii kontraŭ homoj mokis la persono ĉeestas . Kaj ankaŭ ĉiam ekzistas kion vi bonon en la flanko esti intimidado en ĝin .Multaj de la personoj kiuj faras multan " povas fari persekutadas " ĉi " awe por la homo mem estas bona je la loko kie la malfortaj " estas la analizo rezulto por intimidación estas kiu realigi ĉi tiun agon . Kaj estas por bati sufiĉe alta probablo . Kompreneble la fratojn speciala trejnado ĝi instrui ĝin. Kaj ĝi estas montrita en tease flanko hazarde ĝin. Aux, vi pensas vi povas ankaŭ ? Nur por neatenditaj diris . Nature oponanto al postaj situ pala vizaĝo . Ĝi laŭdis la tiu loko kuraĝas mi celas studis . Nature kontraŭulo sed ne savigxos provi eskapi . Liberigi la aliaj partio ĵus antaŭ la lasta meti la pardonpeton . Ne lasu min metis la pardonpeto , estas nenia signifo . Ĝi internigas malfortan konscion pri la kontraŭulo kiu estis intimidado de tio. Kaj marku al la alia simila konduto eNi estis alportita al via peto ricevis intimidación problemon solvi de la reala nombro de lernejo konsilistojn kaj lernejon respondeculoj . Mi volas labori en estonteco al solvanta multaj de la intimidación problemon tiamaniere. Ankaŭ Ni faru nian eblon por sana hodiaŭ . Hodiaŭ kaj en Esperanto.

0 件のコメント:

コメントを投稿