2015年4月17日金曜日

常態行動心理学的時間犯罪について♪

本日のテーマは『常態行動心理学的時間犯罪』について。 時間犯罪というと西村京太郎のtravelmystery等の時刻表のトリックとか死亡推定時間の改ざん等を想像される方も多いかと思いますが今回は少し趣が異なります。 先日愛方と時間について議論していましたが 或る話を頂戴しとても勉強になりました。 現代は時間に追いたてられ時間に支配されその時間に弾かれた人間は落伍者の烙印を押されそれが犯罪に結び付いていると。 我が愛方ながら鋭い洞察力と観察力に脱帽しました。 正に我が愛方が言う通りだと思います。 netの世界を始めとしてどんどん今は時の流れが昔と比べて早く過ぎていきます。 昔は子供だったからだと思っていました。 されど現代を見てみると老若男女問わず時間に追いたてられているように思われます。 子供は塾や習い事、学校にも追いたてられ、 大人は仕事や家庭等人間関係に追いたてられ 老人は老い先短い自分の人生に追いたてられ 皆が間断無く動いているように見えます。 実際自分や回りを見ても同じに見えます。 時という概念を持つのは文明人だけです。 時を持たぬ未開人はその概念はありません。 人間全て平等に持つ概念ではありません。 では何故その違いが出てくるのか? それは時に価値を見出だすか否かによります。 時に価値を見いだせば時の概念は必要。 時に価値を見いださねば時の概念は不要。 我々文明人にとって時は有益な存在。 されど未開人にとって時は無益な存在。 その違いが時の概念の違いとなります。 時に価値を見いだす人は時を欲しがります。 時に価値を見いださぬ人は時を欲しがらず。 故に時を巡る争いが犯罪を生みます。 時の流れに乗れる人は時から富を得ます。 時の流れに流される人は時に富を奪われる。 時から富を得た人は時に感謝します。 時に富を奪われた人は時を恨みます。 時を恨む人は時から富を取り戻そうとして犯罪に手を染めます。 これが時に潜む犯罪性です。 そしてその時に潜む犯罪性は年々増加傾向に有りその手口も多様化深刻化してきています。 それは人が時に支配され時に流され時に操られている事が原因です。 文明人が作り出した時に文明人が翻弄される。 こんな馬鹿げた事はありません。 私はこれからもこの時の持つ犯罪性に着目し、時の犯罪者検挙に全力を傾け時の犯罪者によって犠牲となった人々を救済していきたいと思います。 今日も元気に頑張りましょう。 本日はアイルランド語で。 Tá téama an lae inniu faoi " coiriúlacht lurking ag an am gnáth iompraíochta síceolaíoch " . Tá mé ag plé faoi ghrá conas an t-am an lá eile Agus a thabhairt dom scéal áirithe bhí sé an- staidéir. Daoine nua-aimseartha curtha mealladh chuig an am atá smacht ag an am a díshealbhaíodh in am a brandáilte mar stragglers is a bheith ceangailte leis an coire . Tá mé Hataí amach do chumhachtaí breathnóireachta agus léargas fonn agus a mo dhaoine grá. Sílim go bhfuil sé mar go díreach mo mhuintir grá a rá . Tá glan níos mó agus níos anois mar thús an domhain ar an sreabhadh am a bheidh ach níos tapúla ná an lá d'aois . Nuair ar am bhí shíl sé go toisc go raibh sé ina leanbh . Saredo beidh sé cosúil le breathnú ar an nua-aimseartha a bheith díshealbhaíodh in am idir óg agus aosta . CRAM leanaí scoile agus ceachtanna , díshealbhaíodh i scoil , Daoine Fásta a díshealbhaíodh ar an obair nó sa bhaile , etc. caidreamh daonna An fear d'aois díshealbhaíodh a Oisaki gearr mo shaol Tá ag gach duine Breathnaíonn liom ag rith gan briseadh . Go deimhin tá sé Breathnaíonn an cuma céanna ar iad féin agus a dtimpeallacht chomh maith . Ach daoine sibhialta a bhfuil an coincheap de ama . Ní Savage , an t-am nach bhfuil sin coincheap . Níl sé coincheap a bhfuil an duine ar fad chomhionannais . Cad a thagann amach é an difríocht cén fáth i? Ag brath ar an bhfuil nó nach a chur sé Ceannteideal an luach . An riachtanas is gá coincheap an am má ag luach Miidase . Coincheap neamhriachtanach ama Caithfidh mé luach ar . Ann tairbheacha nuair dúinn daoine sibhialta . Is Saredo futile a bheith ann nuair a d' savages . An mbeidh a bheith ar an difríocht an difríocht go bhfuil an coincheap an t-am . Uaireanta daoine a aimsiú is mian leis an luach cúthail tú an t -am . Uaireanta ba mhaith daoine gan choinne Miidase an luach drogall ar an am. Dá bhrí sin, díospóid thar an t-am a ardú le coireacht . A gheobhaidh tú saibhreas ó nuair a daoine a thiomána le sreabhadh am. Bhaint an rachmais nuair a bheidh an duine a bheidh le chaitheamh isteach ar an sreabhadh am. An duine a fuair an saibhreas ó na bhuíochas am go ham . Uaireanta daoine a bhí a bhaint de na saibhreas grudge tú an t -am . Cé olc an t-am dabbling tú sa choireacht in iarracht agus faigh ar ais ar an saibhreas as an am . Is é seo an coir ar lurking ag an am a bhfuil . Agus éagsúlú freisin tromchúiseach é a modus operandi ann chun coiriúlacht méadú bliain i ndiaidh bliana lurking ag an am sin . Tá sé mar gheall ar an bhfíric go bhfuil tú á manipulated nuair a bheidh sé chaillfidh nuair mó ag an am an duine . Tá fear sibhialta ag an trócaire nuair a bheidh an fear sibhialta a cruthaíodh . Níl aon nonsense den sórt sin. I mo thuairimse, ó anois ar intinn freisin chun tarrthála na daoine a tháinig chun íospartaigh ag coirpigh den am tiomanta ag tabhairt aird ar choiriúlacht , gabhálacha coiriúla a possessed ag an am seo . Chomh maith leis sin Ganbarimashō fuinniúil inniu. Sa lá atá inniu agus sa Ghaeilge .

0 件のコメント:

コメントを投稿