2015年4月22日水曜日

常態行動心理学的お父さんの為の赤ちゃんHeart獲得大作戦について♪

本日のテーマは『常態行動心理学的お父さんの為の赤ちゃんHeart獲得大作戦』です。 我が元には赤ちゃんがお父さんに懐かなくてそれが原因でお父さんが子供嫌いとなり親子関係が劣悪となり家庭環境が悪くなるという悪循環を起こすケースも少なく有りません。 大抵の場合、出産後直ぐに母子共に帰宅せず暫く病院で過ごすか母方の実家で体調が整う迄過ごすかされるのでお父さんと赤ちゃんが初対面をするのは随分時が経過してからとなりそうなると赤ちゃんにしてみたら生まれてからずっと自分の周囲に存在しなかった異質な存在が突然現れてそれが生物学的な危機意識を植え付けそれによる防御本能として号泣という手段により驚異の存在を遠ざけるという防衛手段を取ります。 生物学的には極めて理に叶った防衛方法ですが父親にしてみたら迷惑極まりない生態機能であり何とかしたいというのは当然の感情です。 しかも五感をフルに敏感にしているので足音だけで誰かを識別出来揺り籠に近づく足音だけで防衛本能による号泣行為を行われるので近づく事すら中々困難です。 されど全く方法がない訳でもありません。 例えば授乳時。 完全母乳ではなく粉ミルクと併用する。 母乳は母親が与え粉ミルクは父親が与える。 その際に粉ミルクに少し細工をします。 つまり母乳とは異なる味に細工をします。 例えば蜂蜜をほんの少し微量に加える。 例えば砂糖をほんの少し微量に加える。 つまり味に変化をつけるのです。 すると脳はその変化を刺激と受けとります。 赤ん坊はまだ自我が出来上がっていません。 故に嗜好性も完全に出来上がっていない。 故に余程強刺激の者以外は口にいれます。 その際、母の母乳とは異なる味にする事により異なる刺激を脳に与えられるので粉ミルクをより好む性質にする事が出来ます。 すると子供は粉ミルクを与えてくれる人を好むようになりパパを好む人になります。 ママは四六時中一緒故に嫌いにはならない。 パパを好きになるだけで被害拡散はしない。 勿論これは一例にすぎません。 他にも脳刺激利用好悪療法は沢山有ります。 様々な方法でパパ嫌いを克服させてます。 やはり両親にとって子供は宝です。 どちらかを好きでどちらかを嫌いは寂しい。 故に両親共に好きなお子さんにします。 今日も元気に頑張りましょう。 本日は育児先進国のフィンランド語で。 Päivän teemana on " vauva Heart voitti taistelun normaaliin käyttäytymiseen psykologinen isä " . Asia , joka aiheuttaanoidankehän vauva minun alkuperäinen on se isä on kotioloissa tuleehuono vanhempi- lapsi-suhde muuttuulapset vihaavat huonompi , koska ei Sophorae isälle myöskään ole harvinaista . Useimmissa tapauksissa seuraava Sonaruto Akachannishi päässä kulunutta aikaa synnytyksen jälkeen heti, koska se on joko viettää kunnes fyysinen kunto on täydellistääidin kotiin tai viettääaikaa sairaalassa palaamatta kotiin äidin ja lapsen sekäisän javauvanensimmäinen kokous on paljon Se onbiologinen puolustus kuinka totta erittäin järkevää , että vaan haluavat jotenkin on, jos harmittaa napa pallo ekologista yrittää isä onluonnollinen tunne . Ja se jopa onkeskipitkän s vaikea lähestyä , koska se tekiitku säädöstä puolustuksen vaisto vain jalanjälkiä lähestyykori ja rokkaava on mahdollista tunnistaa joku vain jalanjälkiä , koska se on herkkäaistit kokonaisuudessaan . Saredo ei tarkoita ei ole mitään keinoa ollenkaan . Esimerkiksi aikaan imetät . Käytetään yhdessä maitojauheesta sijasta koko imetyksen . Äidinmaito on maitojauhe antanutäiti isä antaa . Aionhieman muotoillut maitojauhe tuolloin . Tämä tarkoittaa sitä, että aion muotoillun eri makua ja äidinmaitoon . Esimerkiksi voin lisätähunajaa hieman jälkeä . Esimerkiksi voin lisätäsokeria vainvähän jälkiä . Toisin sanoen , laitoinmakuaistin muutokset . Sittenaivot vastaanottaa ja edistäämuutosta . Vauva ei ole vielä valmisego . Tämän vuoksi etusija ei myöskään ole kokonaan valmis . Siksi muut kuin Yohodo vahvuus stimulaatiota aion laittaa suuhun . Tuolloin ja koska eri jolla erilainenäiti rintamaidon maku ärsykkeitä annetaan aivojen voidaan tehdä mieluummin luonteeltaan maitojauhe . Sitten lapset ovat ihmisiä, jotka haluavat Papa on nyt mieluumminhenkilön, joka antaa maitojauhetta . Äiti vihaavat olla siis koko ajan yhdessä . Se ei vahingoita leviämistä juuri tullut kuin isä . Tietenkin tämä ei ole vain esimerkki . Brain stimulaatio käyttöaste mieleen hoitoa muihin olemassa monia . Minulla on voitettavaisä vihaaeri tavoin . Jälleen lapset on aarre vanhemmille . Hate yksinäinen joko pidän joko . Siksi haluan vanhemmille sekä lempilapsi . Myös Ganbarimashō energinen tänään . Tänään jaSuomen lastenhoidon kehittyneissä maissa .

0 件のコメント:

コメントを投稿