2015年4月21日火曜日

仕事に対する常態行動心理学的解釈について♪

本日のテーマは『仕事に対する常態行動心理学的解釈』について。 主婦業は仕事ではない。 学業は仕事ではない。 遊びは仕事ではない。 仕事とは金を稼ぐ事であり稼げない事は全て仕事ではない。 と考える石器時代の頭脳しか持たない人はまだ世の中には結構の数が居られるようです。 我が元にはそういう石器時代の頭脳しか持たない人から己の仕事に対する尊厳を全否定されお心を傷つけられそれが元でお心を病まれた方が数多く来訪されます。 私はそういう戯れ言しか述べられない無能な人間に『仕事』という言葉の成り立ちから学び直しなさいといつもお教えしています。 『仕事』とは『事に仕える』と書きます。 ではこの場合の『事』とは何か? 大辞泉で『事』とはこう述べられています。 『「もの」が一般に具象性をもつのに対して、思考・意識の対象となるものや、現象・行為・性質など抽象的なものをさす語。 世の中に起こる、自然または人事の現象。行事や儀式。 生命』等。 残念ながら金銭的な事は一文字も書かれておらず触れられておりません。 これらが示す共通認識が一つだけあります。 それは『生産的活動』であるという点です。 大辞泉に書かれている全て『生産的活動』。 この一語に集約されます。 つまり『仕事』とは『生産的活動』の事を指します。 勿論『お金を稼ぐ事』も『生産的活動』でありその意味においては合致しています。 されど残念ながら『生産的活動』が『お金を稼ぐ事のみ』だとは大辞泉では一言も触れられていません。 確かに日本は資本主義社会です。 資本を持つ事が大事とされる国です。 では資本とは何か?お金を稼ぐ事ですか? 資本とは二種類ある事をその方は知らない。 『経済的資本』と『精神的資本』の二種類。 『経済的資本』を支えるのが『精神的資本』 つまり比重としては『精神的資本』が上。 では『精神的資本』とは何か? 主婦労働、子供の遊興、学業等がそれです。 主婦労働のお陰で仕事に専念が叶います。 子供の遊興から仕事のヒントを得られます。 学業の蓄積が仕事を得る事に繋がります。 私はそれら方々のお陰で仕事が叶います。 母の主婦業のお陰でその手間を省けます。 子供の自由発想が心理学的着想を生みます。 日々の学びの中に心理学理論が生まれます。 つまりその全てが『仕事』に繋がってます。 それらを『仕事』だと認められない人。 それはそれらを『仕事』に活かせない方々。 つまり生産性の低い方々である証です。 それらを『仕事』だと認めない方々こそが日本という資本主義社会には不要な存在。 『生産的活動』が叶わない方だからです。 『天に吐いた唾は己の頭上に落ちる』 やはり昔の人は名言メーカーです。 人を否定する人は己も又、否定される。 仕事に対する否定的意見は己自身の否定。 それを失念なさらぬ事をお勧めします。 先の我が文言を同胞方々にお伝えします。 すると同胞は溜飲を下げ帰宅されます。 そして心を病んだ原因を作った張本人に我が文言を伝えます。 大抵は言葉に詰まり反論不可能。 其処から逆転劇が始まります。 やられたらやり返す、300万倍返しが基本。 これからも私は私の同胞を否定する人間の存在を全否定しその論拠も明らかにします。 さすれば二度と同胞に手出しはできません。 これも心理職には必須スキルです。 今日も元気に頑張りましょう。 本日はエスペラント語で。 Hodiaŭaj temo estas pri " normala konduto psikologia lego de la verko . " Dommastrino industrio ne estas laboranta. Akademia ne laboranta. Play ne laboranta. Ne ĉiuj laboroj kiujn vi ne perlaboras estas ke vi gajnas monon kaj laboron . Homoj kiuj havas nur Ŝtonepoko cerbon por pensi kaj ankoraŭ kiel kiuj restis en la nombro da delikata en la mondo . Al mia originala vizitos nombro de tiuj , kiuj havas doloras cxiuj neis via menso la digno estis monto vian menson en la originala por sia propra laboro de homoj, kiuj ne havas nur cerbo de tia Ŝtonepoko . Mi instruos vin tiaj Zaregoto nur nekompetenta , kiu ne povas esti dirita bonvolu relearn de originoj de la vorto " laboro " ĉiam . La " laboro " vi skribas ke " servas por tio. " En Kio estas la " aĵo" en ĉi tiu kazo ? Vi indikis ĉi estas "aĵo " en Daijisen . " Kontraŭ " aĵoj " kiuj ĝenerale havas konkretan proprieto , kaj kia estas la celo de pensado , konscio , fenomeno - akto - naturo vorton kiu referencas al abstrakta tiaj . Okazi en la mondo , naturaj aŭ homaj rimedoj fenomeno . Eventoj kaj ceremonioj . Vivo " , kaj similaj. Mona afero estas ke ni ne mencii ne ankaŭ skribita letero bedaŭrinde. Komuna rekono ke tiuj spektakloj estas nur unu . Estas ke ĝi estas " produktemaj aktivecoj " . Ĉio , kio estas skribita en Daijisen " produktemaj aktivecoj " . Mi estos koncentrita en ĉi tiu vorto . Tio estas, la " labori " mi aludas al la " produktemaj aktivecoj " . Kompreneble , " faranta monon " estas ankaŭ " produktemaj aktivecoj " en tiu senco ne egalas. Saredo Bedaŭrinde la " produktemaj aktivecoj " estas " nur povas fari monon " ne estas vorto eĉ menciita en la Daijisen . Certe Japanio estas kapitalisma socio . Ĝi estas la lando kiu estas grave havi ĉefurbon . En Kio estas la ĉefurbo ? Ĉu vi fari monon ? Ĉefurbo ne konas la personon kiu estas du specoj kun . Du tipoj de la " ekonomia ĉefurbo " , " spirita ĉefurbo " . Tio apogas la " ekonomia ĉefurbo " , " spirita ĉefurbo " Tio signifas ke en la " spirita ĉefurbo " estas kiel specifa graveco . En Kio estas la " spirita ĉefurbo " ? Dommastrino laboru entretenimiento infana , akademiano, ktp estas. Dediĉita realiĝis labori kun danke al la dommastrino laboro. Mi prenos la laboron de konsiletoj de entretenimiento infana . Mi kondukos al la amasiĝo de akademia estas akiri la laboron farita . Mi venos vera laboro danke al tiuj homoj . Mi savos la hassle danke al la patrino de dommastrino industrio . Infanoj de liberaj ideoj leviĝos al psikologia ideo . Naskiĝu psikologio teorio en la tago - al -taga lernado . Tiu signifas ke vi havas ĉiuj kiuj kondukis al " laboron " . Homoj kiuj ne trovis ilin esti " laboro " . Homoj estas ne profiti ilin por " labori " . En aliaj vortoj, estas testamento al malalta homoj produktema . Ekzisto kion homoj ne permesas al ili esti " laboro " ne estas bezonata kapitalisma socio ke Japanio . Kaj ĉar mi sed kiu ne povas realiĝi estas " produktemaj aktivecoj " . " Spit vi vomis en ĉielo falas sur lian kapon . " Denove la maljunulo estas mot fabrikanto . Kiu neas la persono mem estas ankaŭ negativaj . Neado de sia propra negativan opinion pri la verko. Oni rekomendas ke kiu ne konfidis forgesis ĝin. Antaŭ mia plendi mi rakontos al vi la fratoj popolo. Tiam fratoj revenos hejmen malsupren la Ryuin . Kaj rakontas mian plendi al cxefo kiu faris la aferon cxesigxis la menso . Kutime improvizi rebato neeble vortoj . Reverso teatraĵo komencos de tiu loko . Unufoje vi estas farita kaj batis reen , 3 milionoj fojoj - dorso estas bazaj . Ankaŭ mi volas liberigi la kialo al ĉiuj neis la ekziston de homoj nei miajn samlandanojn de nun . Vi ne povas salaton ĉirkaŭe denove al samlandanoj se estas . Tiu estas ankaŭ postulita lertecojn en psikologio pozicioj . Ankaŭ Ganbarimashō energia hodiaŭ . Hodiaŭ kaj en Esperanto.

0 件のコメント:

コメントを投稿