2014年6月26日木曜日

常態行動比較管理心理学を思い付いた常態行動心理学的理由について♪

今日のテーマは『常態行動比較管理心理学を思い付いた常態行動心理学理由』について。 誕生日のめでたい日に余りおめでたくない話しはしたくなかったので昨日はこの話題を敢えて避けました。 されど私の無念さだけはリアルタイムに伝えたくてあのような形をとりました。 私が新山口駅の新人女性駅員に辱しめを受けた事実は既にご存知の事と思います。 私の存在を反故にし私自身を侮蔑された事は既に述べました。 その件について昨夜副駅長から御言葉を頂戴しました。 場所は人が行き交う駅構内の連絡通路。 個別の場所ではなく公共の場所においてです。 その時点で私の目には謝意は無いなという事は一目瞭然でした。 そして私の予感はその後の副駅長の口から発せられる信じがたい言葉で確信へと変わりました。 副駅長の言葉を要約すれば非は私にあり女性駅員には何ら落ち度はない、これが副駅長の見解です。 私の存在を反故に私自身を侮蔑した事実は全て私の事実誤認である。 法的措置を取るなど正気の沙汰ではないというのが副駅長の言い分でした。 私が何度も侮蔑を受けた場所に副駅長は不在で他の駅員も業務中であり此方を具に見ている者は居ませんでした。 当然女性駅員は自らの保身の為に自分達の正当性を訴えます。 それが事実誤認だとしても。 更に副駅長自身も自らの保身の為に其れを容認し事実を黙認しその事実自体を無い物としています。 勿論事の次第は上層部には伝えられず副駅長の手で揉み消されたでしょう。 これが昨夜私の身に興った全てであります。 私は私の視点から見た事、感じた事を包み隠さず全てを公表しています。 副駅長はこう申されました。 全てのお客様に頭を下げる事は出来ません。 一日に数百人がご利用されるその全てに頭を下げる事は不可能ですと。 私も先生(私の事です)を知らない間は頭を下げなかった筈です。 キチンと指導はしました。これ以上は問題ない筈ですと。 確かに副駅長が言われる事は一理あります。 されど先程も述べました。 私が侮蔑を受けた場面では私以外の人間が利用者の中には存在せず私は彼女達に声を掛けた。 その場に居たのは私と上層部の駅員だけです。 彼女達は上層部の駅員には笑顔で会釈をし私には侮蔑をくれただけで一言も挨拶もなく会釈もしませんでした。 これは社会人として人間として果たして正しい行為と言えるのでしょうか? 残念ながら私は亡父に相手が誰であれ会う人にはキチンと挨拶をして頭を下げる事を教わりました。 私自身44年間それは貫き通しています。 もしも副駅長の言い分が正しいならば我が亡父は私に嘘を教えた事になります。 そしてもしも我が亡父の教えが間違いだとしたら私の新山口駅構内の高い評価も間違いだという事になります。 私は私がやって来た事は間違いではないと確信をしております。 されど副駅長の目には恐らく我が行動は間違いだと言う事になるのでしょう。 副駅長に対する不満は他にも多々あります。 されど其れを此処に列記するは卑怯者のする事です。 私は卑怯者になるつもりはありません。 されど嘘つきになるつもりもありません。 私は次回もしも同じ扱いを女性駅員から受けた場合駅員には一言も告げず刑事告訴に踏み切ります。 私が裁判で勝つか?負けるか?それは私にとって些末な事です。 私は私自身の身を以て新山口駅の怠慢体質を白日の元に晒しその是非を利用者に問いたい。 その一念で有ります。 私はこれからも私の中にある真実を追求していく所存。 Today's theme is about "normal behavioral psychology reasons came up with the normal behavioral comparison management psychology'. So did not want to talk, happy birthday too Congrats to want to not dare avoided this topic yesterday. But only regret I wanted real time and took a shape like that. The fact I was ashamed because he had rookie female station Shin-Yamaguchi station already think you know things. My presence to the already mentioned above that the insult my own things. Last night from the Deputy station master we received word about the matter. Where is ing station passage. In separate places, not in public places. At that point in my eyes thanks no, I didn't. And my hunch has changed believe in unbelievable words emanating from the mouth of the then Deputy stationmaster. In summary words of Deputy stationmaster non-is my woman employee not any fault, it is the opinion of Deputy stationmaster. Are all facts that I despised myself broken by my factual errors. Says Deputy stationmaster was crazy to take legal action such as that. Was where I received the contempt many times there is absent in other station employees while engaged in and the fixtures are watching this one Deputy stationmaster. Of course female employee accuse their legitimacy for the protection of their own. It is in fact mistaken as well. Further Deputy stationmaster himself and tolerated so for the protection of their own and tolerate the fact, not the fact itself that things are going. Of course soon were told in the upper part, will be cleared in the hands of Deputy stationmaster. In all this sprang to me last night. Has published all the breast seen from my point of view, what I felt I. Deputy stationmaster was narrated like this. You can't apologize to all guests. And all day staying hundreds of people head down is impossible. It is not lowered head while I also don't know teachers (my thing is). Chitin and guidance are made. This is no problem going over with. I certainly told the Deputy station master something. But it is mentioned that earlier. In the scene I was abusive my non-human users in no, I multiplied by their voices. Stayed on the spot is only the upper part and I don't. Had no girls in the senior station attendant and nod with a smile and gave me a contemptuous nod not shout greetings. Do this as a member of society say plays right acts as a human? Unfortunately I learned about chitin and greetings, head down to the late father against whom that meet in person. I own for 44 years it is piercing. If if right of Deputy stationmaster is my late father taught lied to me. And also acclaimed my Shin-Yamaguchi station if the teachings of my late father's mistake after mistake that will. And I thing I came is not doubt to certainty. It would be but in the eyes of Deputy stationmaster perhaps my actions definitely say things. Dissatisfaction with the Deputy station master there are many also. Is English so you listed here is for cowards. I not going to be cowards. Not going to lie but it is. I will next time if the same if you received treatment from the female employee on employee giving short, preliminary criminal charges. I win in court? Do you lose? It is trivial for me is the thing. I my own body expose the negligence Constitution of Shin-Yamaguchi station to the light of day, that come to want to ask. There in the possessing idea. I'm going to pursue the truth inside of me from this.

0 件のコメント:

コメントを投稿